Выберите один из доступных языков (Сізге ыңғайлы тілдердің бірін таңдаңыз):
RU KZ

Жиі қойылатын сұрақтар

Қарыз алушыларға арналған ақпарат

Solva.kz сайтында тіркелу, электрондық өтінім беру, микрокредит беру туралы шартқа қол қою. Мына жерде тіркелуге болады

Қазақстан Республикасының азаматтығы, кәмелет жасқа толу (18 жас).

Қазақстан Республикасының кез келген қаласы мен елді мекенінде. Микрокредит рәсімдеу үшін интернетке қосылу қажет.

Микрокредит алу мүмкіндігі туралы ақпарат алу үшін өтінім беру қажет. 15 минуттан кейін жүйе сіз тіркелу кезінде көрсеткен e-mail мекенжайыңызға хабарлама жібереді.

Өтінімді рәсімдеу

Өтінім бергеннен кейін Solva KZ менеджері сізге хабарласады. Шарттың барлық мән-жайларын анықтағаннан кейін сіз Жеке кабинетте шартқа қол қоя аласыз.
1. Жеке кабинетіңізге кіріп, «құжаттарға ЭЦҚ арқылы қол қою» түймесін басыңыз, пайда болған терезеде «Файлды таңдау» түймесін басыңыз;
2. RSA әріптерінен басталатын ЭЦҚ файлын таңдаңыз.
Мұқият болыңыз, сізге нақты RSA әріптерінен басталатын файл керек, басқа файлдарды жүктеу керек емес!
3. ЭЦҚ файлының құпиясөзін енгізіп, «Құжатқа қол қою» түймесін басыңыз.

Егер барлығын дұрыс жасасаңыз, құжатқа сәтті қол қойылғаны жөнінде хабар пайда болады.

Телефонды өшіріп, қайта қосып көріңіз. Әдетте жетпей қалған СМС осыдан кейін телефонға келеді. Сонымен бірге телефон теңгерімін және кіріс хабарламалар баптауларын (қысқа нөмірлерден СМС қабылдау мүмкіндігінің бұғатталмағандығын) тексеріңіз.

СМС келмесе, өтінім нысанындағы тиісті сілтемені басып, кодты қайтадан алыңыз. Проблема жойылмаса, қолдау көрсету қызметіне хабарласыңыз. Кері байланыс үшін телефон нөміріңізді көрсетуді ұмытпаңыз.

Браузеріңіздегі Cache/Cookies тазалаңыз немесе балама браузерді (Google Chrome, Opera, Mozilla Firefox, т. б.) қолданыңыз.

«Спам» папкасын тексеріңіз. Папкада хабарламалар болмаған жағдайда, қолдау көрсету қызметіне support@solva.kz қандай хатты күтіп отырғаныңызды жазып хабарласыңыз.

Жоқ. Алайда сіз өтінімді рәсімдеу бойынша көмек алу үшін онлайн кеңесшіге немесе қолдау көрсету қызметінің операторларына хабарласа аласыз.

Банк шотының деректері жеке кабинетте көрсетілген ақпаратпен бірдей болуы тиіс. Деректемелер бірдей болмаған жағдайда, ақша аударылмайды. Деректері дұрыс емес өтінімді растағанда қаражатты 14 күн ішінде сіздің банкіңіз бізге қайтарады. Аударымды қайтып алғаннан кейін қарыз өндірусіз жабылады. Осыдан кейін деректері дұрыс көрсетілген өтінімді қайта беруге болады.

Өтінім статусы Сіз көрсеткен электрондық поштаға жіберіледі. Сонымен бірге өтінім статусы туралы қажетті ақпаратты жеке кабинеттен көруге болады.

Сіз көрсеткен телефон нөмірлері бойынша Сізбен хабарласа алмадық. Жеке кабинетіңіздегі, деректердің өзектілігін тексеріңіз.

Егер өтінімге «Шешілмеген» немесе «Қол қойылуда» статусы берілсе, support@solva.kz электрондық поштасы арқылы қолдау көрсету қызметіне хабарласыңыз, сол кезде өтініміңіз жойылады. «Өңделуде», «Белсенді» немесе «Процессинг» статустарындағы өтінімдер қайтарылмайды және өтінімнен бас тарту мүмкін емес.

Егер ақша шотыңызда тұрса, қызметтен бас тарту мүмкін емес. Қарызды тәсілдердің бірімен өтеуге болады. Өтеу сомасы жеке кабинетте көрсетіледі.

Алу және өтеу

Жеке банктік шотқа немесе картаға. Егер шотыңыздың нөмірін білмесеңіз, өз банкіңізге хабарласыңыз. Шот иесінің деректері профильдегі деректермен бірдей болуы тиіс. Сәйкес болмаса, банк аударымды қабылдамайды.

Микрокредит рәсімдегенде банк шотына аударылатын ақша банкіңіздің жұмыс жылдамдығына байланысты 1–5 күн аралығында банктік жұмыс уақытында түседі. Ақша алған кезде жіберілген офертадағы деректерді де тексерген жөн.

Қолма-қол ақшамен, электрондық әмиян арқылы, банк аударымымен немесе банк картасымен. Қажет соманы толық және ішінара өтеуге болады. Өтеу тәсілдері туралы толық ақпаратты мына жерден алуға болады.

Байланыс орталығына қоңырау шалып немесе support@solva.kz поштасына хат жазып толық берешек сомасын нақтылап, сол соманы төлеңіз. Ары қарай өзіңіздің жеке кабинетіңіздегі шаблон (Бізбен байланысу – Мерзімінен бұрын өтеу – Толық немесе ішінара таңдау – Өтініш нысанын жүктеу) бойынша өтініш жазыңыз. Өтініштің сканын/фотосуретін, екі жағындағы деректеріңіз айқын әрі толық көрсетілген жеке куәліктің сканын/фотосуретін, төлемді растайтын құжаттың сканын/фотосуретін хатқа тіркеп, support@solva.kz поштасына «Мерзімінен бұрын толық өтеу» белгісімен жіберіңіз.

Микрокредит бойынша қарызды мерзімінен кешіктірген жағдайда келесі айыппұлдар есептелінеді:
- 5 000 теңге мөлшерінде біржолғы айыппұл;
- мерзімі кешіктірілген әрбір күн үшін алынған соманың 0,5 % мөлшеріндегі күн сайынғы өсімпұл.

support@solva.kz электрондық мекенжайына хат жолдаңыз. Хатта аты-жөніңізді көрсетіп, төлем чегінің сканын немесе фотосуретін жүктеп, жағдайды сипаттаңыз. Қолдау көрсету қызметі сізге хабарласады.

support@solva.kz электрондық поштасына хат жолдаңыз. Хатта аты-жөніңізді көрсетіп, төлем чегінің сканын немесе фотосуретін жүктеңіз. solva.kz қолдау көрсету қызметінің мамандары сізге қоңырау шалады.

Деректерді өзгерту

Тіркелген кезде көрсеткен телефон нөміріңіз өзіңізбен болса, оны жеке кабинеттегі «Профиль баптаулары» бөліміне кіріп, өзгерте аласыз.
Ескі нөміріңіз өзіңізбен болмаса, support@solva.kz электрондық мекенжайына хат жолдап, техникалық қолдау көрсету қызметіне хабарласыңыз. Хатқа қолыңызда жеке куәлігіңізді (фотосуреті бар жағын) ұстап тұрған жақсы сападағы өз фотосуретіңізді жүктеп, суретке куәлігіңізді алдыңызда ұстап, жеке куәлік деректері анық көрініп тұратындай етіп түсуіңіз қажет, сондай-ақ ескі және жаңа телефон нөмірлерін міндетті түрде көрсетіңіз.

Жеке деректер нөмірін өзгерту үшін support@solva.kz электрондық мекенжайына хат жолдап, техникалық қолдау көрсету қызметіне хабарласыңыз. Хатқа қолыңызда жеке куәлігіңізді (фотосуреті бар жағын) ұстап тұрған жақсы сападағы өз фотосуретіңізді жүктеп, суретке куәлігіңізді алдыңызда ұстап, жеке куәлік деректері анық көрініп тұратындай етіп түсуіңіз қажет, сондай-ақ қандай деректерді өзгерту керек екенін міндетті түрде көрсетіңіз.

Осы өнім үшін пайдаланушылар рейтингі
star
star
star
star
star
5
Жиі қойылатын сұрақтар - Solva
236 дауыс